Evenimente culturale „sabotate” la casa de bilete

Romaşcanii reclamă modalitatea „întortocheată” prin care îşi pot cumpăra un bilet la spectacolele care au loc la Casa de Cultură.

Cum te poţi bucura de un spectacol la Casa de Cultură? Teoretic, foarte simplu. Alegi spectacolul, cumperi un bilet şi, cu ţinuta şi cu sufletul pregătite de sărbătoare, te înfiinţezi la uşa Casei de Cultură, în ziua şi la ora potrivite. În practică, însă, este posibil ca participarea la spectacol să rămână o dorinţă neîmplinită, pentru că a cumpăra un bilet la spectacol poate fi o adevărată încercare pentru doritori, fiind o probă de stăruinţă şi de răbdare. „Odiseea” cumpărării unui bilet la spectacol ne-a fost relatată de unul dintre cititorii Ziarului de Roman.

„În ultima săptămână, am încercat, în cinci zile diferite, să achiziţionez un bilet pentru concertul «Duelul Viorilor», din 14 decembrie, de la Casa de Cultură. În fiecare zi, casieria era închisă, deşi scrie că programul este cuprins între orele 15 si 18. Am contactat de fiecare dată numărul de telefon afişat pe programul casieriei, fără succes în primele patru zile, lăsând de fiecare dată un SMS că doresc să cumpăr un bilet. Minunea s-a înfăptuit abia în cea de-a cincea zi, când am putut intra în legătură directă cu casierul şi am putut cumpăra biletul, după ce am aşteptat 15 minute în faţa casieriei, fără să aud vreo scuză. Aceeaşi poveste s-a întâmplat şi cu două săptămâni în urmă, când am vrut să cumpăr un bilet pentru spectacolul cu Tudor Gheorghe. Nu mi se pare normal să spui că se anulează un spectacol pentru că nu s-au vândut bilete, când cei interesaţi nu au cum să-şi cumpere bilete, din motive organizatorice”, spune, nemulţumit, Radu Nichitoi, care s-a oferit să se ocupe voluntar de organizarea distribuirii de bilete pentru evenimente culturale la Casa de Cultură.

Directorul Casei de Cultură admite că sunt probleme în acest sector, dar că acestea sunt determinate de schema de personal redusă a Casei de Cultură. „Personalul angajat este redus. De casa de bilete se ocupă un om care este angajat cu jumătate de normă şi care are şi alte atribuţii, legate de sonorizare, de organizare de evenimente. Nu ne permitem luxul de a ţine un om legat opt ore de casa de bilete”, a spus Marcela Ursu, directorul Casei de Cultură din Roman.

Radu Nichitoi a sugerat şi câteva variante de vânzare a biletelor care să vină în ajutorul celor interesaţi de participarea la spectacole, cum ar fi distribuirea prin intermediul chioşcurilor de presă sau a supermarketurilor şi vânzarea on-line.


COMENTARII

WORDPRESS: 0