Economie de aproape 8.000 de kWh la Spitalul de Psihiatrie

Aproape 8.000 de persoane au dat un vot pentru unitatea sanitară. La fiecare click, E.ON a donat un kWh. Banii economisiţi vor fi utilizaţi la achiziţionarea de materiale pentru pacienţi. 

Campania „Dăruieşte lumina”, iniţiată la începutul acestei luni de E.ON România, a ajuns la final. Singurul beneficiar din judeţul Neamţ al acestei campanii a fost Spitalul de Psihiatrie „Sfântul Nicolae” din Roman. 7.830 de persoane au votat pentru ca din factura la lumină a spitalului să se scadă un număr de kWh echivalent cu numărul de voturi primite. Reprezentanţii unităţii sanitare susţin că, lunar, consumul se ridică la aproaximativ 7.000 de kWh. Astfel, spitalul face o economie de aproximativ 5.000 de lei, datorită acestei campanii derulate de E.ON.

campanie2904c„Cu banii economisiţi vom putea cumpăra materiale pentru atelierele de terapie. Pacienţii noştri participă la ateliere de terapie prin artă. Fac obiecte decorative, felicitări şi alte lucruri. Prin aceste ateliere, ei se reintegrează social, se simt utili. De doi ani, noi nu am mai primit finanţare de la Ministerul Sănătăţii pentru achiziţionarea de materiale, dar nu am vrut să renunţăm la aceste activităţi, deoarece sunt benefice pacienţilor. Le mulţumim sponsorilor şi tuturor celor care au dat un vot Spitalului de Psihiatrie”, a afirmat medicul Anca Hîncu, managerul Spitalului „Sfântul Nicolae”.

„Dăruieşte lumina” este una dintre cele mai mari campanii de social media derulate de E.ON România, în cadrul căreia compania a donat 100.000 kWh, spre beneficiul a 12 instituţii – spitale, şcoli, case de copii şi case de bătrâni-, din zece judeţe. Fiecare click a însemnat un kWh donat în beneficiul instituţiei alese de cel care a acordat votul.

„În fiecare an, dezvoltăm şi susţinem numeroase proiecte de responsabilitate socială, mai ales din zona sănătăţii, educaţiei, sportului sau siguranţei, prin care dorim să venim în sprijinul comunităţilor din care facem parte. De această dată, am ales să o facem diferit, pentru că am vrut să arătăm că gesturi aparent mici, cum este cel de a dona un kWh cu un simplu click, duc la fapte mari, care pot schimba în bine viaţa unor oameni. A fost un exerciţiu de solidaritate care ne-a reuşit şi pentru asta doresc să mulţumesc tuturor celor care au votat şi ne-au susţinut în acest demers”, a declarat Frank Hajdinjak, director general al E.ON România.

Toţi cei care au votat au avut posibilitatea de a-şi îndemna prietenii de pe Facebook să doneze şi ei kilowaţi instituţiei sociale care le-a atras atenţia cel mai mult. Campania nu a presupus niciun cost pentru cel care a dăruit mai departe.

În urma campaniei, au fost donaţi către spitale 24.754 kWh, către şcoli – 31.885 kWh, la centre de copii – 34.519 kWh şi la case de bătrâni – 9.045 kWh. Campania „Dăruieşte lumină” face parte dintr-o serie de proiecte şi acţiuni programate pentru 2015, an în care compania E.ON România marchează zece ani de prezenţă pe piaţa de energie locală.


COMENTARII

WORDPRESS: 0