E.ON actualizează contractele de furnizare a energiei electrice

E.ON actualizează contractele de furnizare a energiei electrice

 

eon contor electricE.ON Energie România SA derulează, în această perioadă, o campanie de actualizare a contractelor de furnizare a energiei electrice la clienţii casnici din Moldova. În conformitate cu prevederile Ordinului ANRE nr. 88/2015, toţi consumatorii furnizorului de ultima instanţă au obligaţia actualizării contractelor de furnizare a energiei electrice.

„Această campanie se va desfăşura în mai multe etape, o primă etapă vizând consumatorii casnici din mediul rural, din judeţele Iaşi, Vaslui, Suceava, Botoşani, Neamţ şi Bacău. Pentru a facilita acest proces, echipe mobile ale E.ON Energie România vor fi prezente în unităţile teritorial-administrative pentru informarea şi perfectarea documentelor aferente noilor contracte de furnizare a energiei electrice. Documentele necesare pentru actualizarea contractelor la consumatorii casnici sunt: document care să ateste dreptul de folosinţă al spaţiului (după caz, autorizaţie de construire, contract vânzare/cumpărare, certificat moştenitor, adeverinţă eliberată de primărie, contract de  închiriere etc.); act de identitate. Cazurile particulare vor fi analizate individual, în funcţie de specificul fiecărei situaţii”, precizează un comunicat de presă al E.ON România.

Clienţii care doresc informaţii privind încheierea contractelor de furnizare a energiei electrice pot accesa canalele de comunicare puse la dispoziţie de E.ON Energie România: telefonic, la unul dintre numerele 0800 800 366 sau 0800 800 900, apel gratuit din orice reţea de telefonie; prin e-mail, la adresa serviciiclienti@eon-romania.ro; prin intermediul portalului E.ON Myline (este necesară crearea unui cont de client); prin fax, la numărul 0265 200 367; prin poştă, la adresa OP 1, CP 10 Târgu Mureş; prin intermediul centrelor de relaţii cu clienţii.

 

 

 


COMENTARII

WORDPRESS: 0