Cum arată centrul comercial Roman Value Centre. Mii de romașcani, prezenți la deschidere. FOTO

Cum arată centrul comercial Roman Value Centre. Mii de romașcani, prezenți la deschidere. FOTO

 

 

Joi dimineață, 8 noiembrie, a avut loc deschiderea primului mare centru comercial din oraș, Roman Value Centre. Mii de romașcani au fost prezenți în prima zi de la deschidere, pentru a face cumpărături de la cele aproximativ cele 50 de magazine deschise aici până la acest moment sau pentru a se bucura de produsele din zona de food court. Multe dintre magazine și-au întâmpinat clienții la deschidere cu reduceri, oferte speciale, tombole sau concursuri.

Centrul comercial Roman Value Centre, aflat pe strada Mihai Viteazu, vizavi de Parcul Municipal, în zona autogării, a fost deschis printr-un parteneriat între companiile Prime Kapital și Carrefour. Din cei 20.000 de metri pătrați ai complexului, 6.500 sunt ocupați de un hypermarket operat de Carrefour, 3.500 de galerii comerciale, iar 10.000 de o amenajare de tip „strip mall” – un spaţiu comercial localizat în aer liber. Companiile care operează în noul centru comercial au înființat circa 600 de noi locuri de muncă.

„Marcăm astăzi inaugurarea Roman Value Centre, un centru comercial de care suntem extrem de mândri și care este un proiect de referință pentru Prime Kapital, atât din punct de vedere al designului, cât și a ofertei de cumpărături și divertisment. Decizia de a investi în municipiul Roman se datorează potențialului semnificativ al întregii regiuni și este o dovadă clară a angajamentului nostru de a dezvolta piața de retail din România. Suntem siguri că Roman Value Centre este centrul comercial de care se vor bucura toți locuitorii din Roman și din împrejurimi”, spune Lucian Pelepco, directorul centrului comercial Roman Value Centre.

În urma acestei investiții, noul centru comercial își primește de astăzi vizitatorii cu o ofertă generoasă de branduri de fashion și accesorii, servicii, beauty, articole sportive, tehnologie, home&deco, jucării și produse pentru copii. La Roman Value Centre, vizitatorii pot găsi un food court generos, cu un design unic pe piața de retail din România și experiențe culinare pentru toate gusturile, precum și opțiuni variate de divertisment, perfecte pentru petrecerea timpului liber alături de familie și prieteni.

Printre magazinele care își așteaptă clienții se numără branduri internaționale și naționale: Carrefour, C&A, Altex, JYSK, Pepco, Noriel, Deichmann, Takko, Hervis, CCC, DM, KFC, Dabo Donner, Spartan, Sensiblu, Vodafone, Animax, Benvenuti, Banca Transilvania, Arsis Vodafone, Telekom, Cador, Hoco, Simigeria Petru. Din dorința de a încuraja oportunitățile de business pe plan local, Roman Value Centre cuprinde și comercianți precum Anturaj Cafe, Dopo Poco, Lumea Copiilor, Brenda Boutique, Bijuteria Royal, Cu Sos, Pizza 21, Superstar, Coco Rinoo, Marco Baby, Bubble Wash, Grazie Mille, Kosarom.

Alături de mix-ul de chiriași și de primul hipermarket Carrefour din oraș, unicitatea proiectului Roman Value Centre este dată și de conceptul unic de design exterior și interior, materialele de calitate superioară și dotările de ultimă generație, aliniate celor mai înalte standarde aplicate de Prime Kapital, dar și proximitatea centrului comercial față de nucleul orașului, accesul facil cu mijloacele de transport în comun și localizarea în apropierea drumului  european E85.

Alături de brandurile inaugurate de Roman Value Centre, astăzi își deschide porțile și hipermarketul Carrefour, primul din oraș, cu o gamă de peste 40.000 de produse, o suprafață de vânzare de 4.300 de metri pătrați și 300 de angajați.

„Carrefour Roman este hipermarketul romașcanilor, pentru că a fost gândit încă de la început ca răspuns la nevoile și profilul acestora: oameni care pun familia pe primul loc, care respectă tradițiile, dar sunt în pas și cu noile tehnologii. Am luat toate aceste lucruri și le-am pus la fundamentul Carrefour Roman, hipermarket cu o componentă gastronomică puternică, completată de inovație tehnologică și servicii care transformă experiența de cumpărături a romașcanilor. Ne bucurăm că am avut ocazia să lansăm Carrefour Roman în cel mai mare și modern centru comercial din oraș, alături de Prime Kapital”, spune Alexandru Bura, director hipermarket Carrefour Roman.

Roman Value Centre este poziționat pe strada Mihai Viteazu, nr. 3, Roman, și pune la dispoziția clienților peste 700 de locuri de parcare ușor accesibile. La Roman Value Centre, programul de funcționare este de luni până duminică între orele 8 – 22 pentru hypermarketul Carrefour și 10 – 22 pentru celelalte zone.

 

 

 

 


COMENTARII

WORDPRESS: 0