Consilierii locali, în vizită la compania de apă din Iași

Consilierii locali, în vizită la compania de apă din Iași

 

 

Joi, 12 aprilie, o delegație formată din conducerea Primăriei municipiului Roman, consilieri locali și jurnaliști va efectua o vizită de lucru la compania de apă și canal ApaVital Iași, ca urmare a intenției acesteia din urmă de a face o ofertă administrației publice locale din Roman de a schimba serviciile prestate acum de ApaServ Neamț. De altfel, cei de la compania ieșeană au făcut, la finele lunii februarie, o prezentare a societății în cadrul unei ședințe de Consiliu Local, atunci când au lansat și invitația ca aleșii locali să meargă până la Iași și să se convingă singuri dacă ApaVital are capacitatea de a deservi și Romanul.

„Așa cum am anunțat încă de luna trecută, mi-am propus ca, alături de consilierii locali și presa locală, să fac o vizită la Iași, pentru a vedea la fața locului cum funcționează compania de apă și canal ApaVital Iași. Reprezentanții societății au făcut o prezentare în Consiliul Local, dar cred că o vizită în teren pentru a vedea în special cum funcționează dispeceratul lor online și cum se fac intervențiile în teren este binevenită. Un beneficiu oferit de companie este prețul mai mic decât cel perceput de ApaServ, dar, în același timp, experiența lor în accesarea de fonduri europene și serviciile prompte oferite populației sunt atuuri care vor cântări greu la luarea unei decizii dacă este sau nu cazul să le oferim cetățenilor servicii de calitate, la un tarif mai mic. Joi, 12 aprilie, vom fi la Iași pentru a constata gradul de satisfacție al clienților companiei ApaVital și vă voi ține la curent cu oferta pe care o au pentru noi, romașcanii. În același timp, însă, trebuie să analizam si condițiile in care vom putea ieși din ADI Aqua Neamț, pentru că vor fi obligații financiare pe care vom fi nevoiți să ni le asumăm”, a declarat primarul Lucian Micu.

Prezenți la Roman, reprezentanții ApaVital Iași au explicat că, la fel ca și în Neamț, tariful perceput este unul unic, de  6,72 lei pentru apă și canal. Ca element de noutate, aceștia au precizat că dispun de un call center – cu număr gratuit (0232.969) – ce funcționează în regim non stop de unde se pot obține informații despre serviciile de care beneficiază, întreruperi programate, avarii sau facturare, precum și mai multe dispecerate pentru semnalarea avariilor, care funcționează tot 24 de ore din 24.

ApaVital este cel de-al treilea operator regional din țară, după Constanța și Cluj Napoca. Decizia despre eventuala schimbare a operatorului de servicii de apă și canal se poate lua doar de către Consiliul Local Roman.

 

 

 


COMENTARII

WORDPRESS: 1
  • Nu uitati domnilor consilieri,conditionati, contractul cu obligatia furnizorului de apa de a se intocmi contracte de contotizare si facturare insividuale cu toti beneficiarii ce locuiesc la bloc,pe care apa serv Neamt au refuzat acest lucru.In acest fel se va rezolva problema contorizarii si facturarii individuale la apa solicitata de cetatei de multi ani.