Compania ApaServ a înfiinţat un dispecerat pentru utilizatorii din Roman

Compania ApaServ a înfiinţat un dispecerat pentru utilizatorii din Roman

 

Pentru a veni în sprijinul utilizatorilor din municipiul Roman, Compania ApaServ a înfiinţat, în cadrul departamentului Relaţii Clienţi, un dispecerat care să poată prelua în timp util solicitările din această zonă.

Astfel, apelând numărul de telefon 0233 233.340, tasta 1, suntem la dispoziţia dumneavoastră, în vederea semnalării defecţiunilor tehnice, obţinerea informaţiilor sau formularea reclamaţiilor.

Programul pentru noul serviciu oferit de Companie este de luni până joi, în intervalul orar 07:30 – 16:00 şi vineri între 07:30 – 13:30. După orele menţionate, inclusiv sâmbăta şi duminica, preluarea apelurilor pe deranjamente se realizează de către Dispeceratul SCADA, care funcţionează 24 din 24 de ore.”

Compania județeană APA Serv
Comunicat de presă

 


COMENTARII

WORDPRESS: 0