Articol publicat în data de: vin, 25 Noi 2016



Canalele comerciale de comunicare cu clienţii E.ON, nefuncţionale între 29 noiembrie și 5 decembrie

 

logo_eon1E.ON România a anunțat că, pentru efectuarea unor lucrări de modernizarea a sistemului informatic, Centrul de Servicii Clienţi E.ON, canal de comunicare comercial (care poate fi accesat telefonic la numerele 0800 800 366 şi 0800 800 900 sau prin e-mail de către consumatorii de gaze naturale şi energie electrică), va fi indisponibil începând cu seara zilei de marţi, 29 noiembrie, până luni, 5 decembrie.

Astfel, clienţii E.ON nu vor putea accesa, în această perioadă, informaţii de natură comercială privind conţinutul facturilor, accesul la sistemul de distribuţie a gazelor naturale, consultanţă privind tarifele sau detalii legate de componenţa soldului privind obligaţiile de plată şi alte informaţii utile şi nu vor putea să încheie sau să modifice contracte de furnizare a gazelor naturale prin aceste canale. Totodată, platforma E.ON Myline nu va fi funcţională în această perioadă, cu excepţia operaţiunii ce permite transmiterea indexului autocitit.

Centrele de Relaţii Clienţi E.ON vor fi închise în 30 noiembrie şi 1 decembrie 2016, aceste zile fiind declarate sărbători legale, urmând apoi să funcţioneze cu program normal în data de 2 decembrie, în intervalul 8:00 – 16:00. Pe durata zilei de vineri, 2 decembrie, vor fi preluate solicitări de la clienţi, fără a fi efectuate operaţiuni în sistem. Începând cu ziua de luni, 5 decembrie, toate canalele de comunicare vor deveni funcţionale.

„Dispeceratul de urgenţă va funcţiona nonstop. Astfel, în cazul în care simt miros specific de gaz, consumatorii sunt rugaţi să anunţe imediat dispeceratul de urgenţă la unul dintre numerele de telefon: 0800.800.928 (număr gratuit, apelabil din principalele reţele de telefonie fixă şi mobilă) sau 0265.200.928 (număr taxabil cu tarif local din reţeaua Telekom şi cu tariful operatorului din toate celelalte reţele de telefonie). Compania roagă clienţii să apeleze dispeceratul de urgenţă exclusiv pentru situaţii de natură tehnică ce necesită intervenţia echipelor, şi nu pentru obţinerea de informaţii de natură comercială, întrucât dispecerii nu deţin astfel de informaţii şi, totodată, se poate pierde timp extrem de preţios în cazul apariției unor situaţii grave care ar putea fi sesizate în acest timp. Compania mulţumeşte clienţilor pentru înţelegere şi îi asigură că depune toate eforturile pentru a-și diversifica şi îmbunătăţi canalele de comunicare”, precizează un comunicat al E.ON România.

 

Lasă un comentariu

XHTML: Html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Site-ul www.ziarulderoman.ro utilizează cookies. Dacă doriți mai multe informații privind cookies, accesați link-ul Mai multe informații despre cookies!

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close