A reînviat Tractorul Brașov

Marsat Roman este interesată să distribuie tractoare produse la Brașov, ca partener al noului fabricant ce a relansat marca „Tractorul Brașov”.

 

 

Repornirea producției de tractoare românești este  apreciată de inginerul Vasile Balcan (foto), manager al firmei romașcane, ca un real succes. „Privatizarea făcută la Uzinele Tractorul Brașov a fost un eșec preavizat, doar interesul imobiliar fiind cel care a motivat cumpărarea și, ulterior, desființarea halelor de producție. Din fericire, și aici cred că tot un om de afaceri orientat către agricultură a intervenit, una din halele de producție a fost reactivată, iar producția de tractoare marca Brașov a fost reînviată. Cel care a cumpărat licența produce tractoare de 100 CP, putere medie ce face față la toate lucrările agricole„,  a declarat inginerul Vasile Balcan.

Firma Marsat din Roman este cunoscută prin diversitatea serviciilor oferite celor interesați de afaceri în agricultură, una dintre cele mai căutate și apreciate fiind oferta de utilaje agricole de înaltă performanță.
Ca importator și distribuitor, am avut tot interesul ca gama de utilaje să acopere cît mai multe lucrări, pentru a putea vorbi, în sfîrșit, de mecanizarea agriculturii. Am avut grijă ca oferta să fie de cea mai bună calitate, iar utilajele să fie accesibile ca preț. Avem în proiect stabilirea unor parteneriate cu producători de tractoare și utilaje din țări intrate de puțin timp pe piața noastră, dar trebuie să le probăm seriozitatea, pentru a nu avea surprize neplăcute, deoarece am auzit de asamblarea componentelor în spații improvizate, fără sisteme de verificare, ceea ce ne-ar putea aduce deservicii și de imagine. Precauția noastră ține de respectul față de parteneri, prestigiul și încrederea cîștigate de firma noastră fiind mai presus de dorința de a face afaceri. O afacere cu Tractorul Brașov este o mîndrie, un certificat de calitate în alb și un gest de patriotism, în același timp„, a apreciat managerul Marsat.

Este de așteptat ca guvernul să aibă în vedere acordarea de subvenții pentru ca și țăranul român să cumpere tractoare, deoarece statisticile spun că agricultura românească are un deficit de 300.000 de tractoare.


COMENTARII

WORDPRESS: 1
  • Horga Mihai 7 ani

    Se puteau fabrica si la IMR,daca era putin mai multa minte,,,aici s-au facut in trecut multe repere componente-chiulase, camasi cilindri,pompa de apa,cuzineti,etc….milioane de buc.. Concluzia: Vae victis!