HomeSocialSanatate

Aparţinătorii reclamă atitudinea şi lipsa personalului medical

Rudele celor internați în spital au reclamat lipsa de personal medical sau atitudinea infirmierelor.

În primele şase luni ale anului, conducerea Spitalului Municipal de Urgenţă Roman a primit trei reclamaţii din partea aparţinătorilor, referitoare, în principal, la atitudinea salariaţilor sau lipsa de personal din unitatea sanitară.

„Reclamaţiile au fost adresate în mod direct conducerii, dar, de cele mai multe ori, erau nefondate. De exemplu, o persoană a reclamat că a fost nevoită să împingă şi ea targa pe care se afla pacientul care fusese adus la spital. Suntem conştienţi că personalul este puţin, dar şi aparţinătorii trebuie să dea dovadă de înţelegere. Nu există salariaţi care să stea degeaba, în timp ce pacienţii nu sunt bine îngrijiţi. Ne descurcăm cum putem. O altă persoană s-a plâns că exista o singură infirmieră, iar atitudinea ei nu a fost potrivită. Aceata este organigrama şi nu avem ce face decât să ne descurcăm cum putem”, a afirmat asistentul medical principal Elena Chirilă (foto), directorul de îngrijiri al Spitalului Roman.

O altă modalitate prin care pacienţii sau aparţinătorii lor îşi pot exprima părerea faţă de serviciile medicale şi de personalul din spital este prin intermediul rubricii de „Sesizări”, care există pe site-ul Spitalului Roman. Problema cu aceste sesizări este că unele dintre ele sunt anonime, deci acuzaţiile nu pot fi verificate, sau persoanele care trimit un mesaj lasă date false de identificare. „Am avut un caz în trecut, o femeie care scris într-o sesizare că se numeşte într-un fel şi are domiciliul în Horia, dar, atunci când am întrebat la Poliţia din localitate, am aflat că nici nu exista o persoană cu acel nume în comună. Cel mai indicat este ca, atunci când cineva are o problemă, să vină să o transmită direct conducerii şi să îşi asume afirmaţiile pe care le face”, spune directorul de îngrijiri al spitalului.

Comentarii

WORDPRESS: 0